tiistai 21. tammikuuta 2014

3 viikkoa karkkilakkoa takana..

Karkkeja!
Olen niin tyytyväinen! Vaikka monesta tuo kuulostaakin lyhyeltä ajalta niin mulle se on pitkä! En ole ikinä pystynyt olemaan edes paria päivää karkkilakossa, mutta nyt olen pystynyt kieltäytymään monesti tarjotuista herkuista. Jes, nyt katotaan kuinka pitkälle rahkeet riittää, yliarvioinkohan jos sanoisin että kesäkuun ekaan päivään yritän olla vähintään karkkilakossa. Lisäksi herkkulakko voisi olla synttäreiden jälkeen ajankohtainen. Nyt olen saanut vähennettyä ihan kakkujen, keksien ja muiden makeiden määrää lähes olemattomaan. Muutaman kerran olen jäätelöä ottanut pienen palan, enkä aiokkaan alkaa ihan totaali kieltäytyjäksi. Liian ankara ei saa olla, mutta jonkunlainen itsekuri pitäisi löytyä :)

Christmas Candies
Tänään alkaa LOMA! Viikon loma <3 Lähdetään poikaystävän kanssa pohjoiseen tapaamaan hänen veljeään ja perhettä. Ja mahdollisesti matka jatkuu vielä kohti Rukaa tai Yllästä. Pyrin päivittelemään lyhyesti kännykällä mikäli jotain päivittelyn aiheista tapahtuu.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti