maanantai 1. heinäkuuta 2013

50 Faktaa Minusta ~ERIKOISPOSTAUS~

Olen ollut laiska kirjoittamaan, eikä elämässä nyt mitään ihmeellistä ole tapahtunutkaan, joten päätin tehdä tälläisen hauskan erikoispostauksen minusta!

1. Olen kauhean itsekriittinen. Mikään ei riitä minulle jos ei sekään.

2. Minulla oli ennen mustat hiukset, joita jumaloin enemmän kuin mitään muuta. Kadun joka päivä niiden pois värjäämistä. :c



3. Minulla on hiustenpidennykset, enkä lähde minnekkään ilman niitä (huom, en edes esim tallille!).

4. Olen samanmittainen kuin Uniikki, eli 162 cm (162 vieläkin kasvuvaraa!)

5. Kuuntelen mielelläni lapsuuteni lempibändiä Gimmeliä! Niillä on oikeasti monia hyviä biisejä. :D

6. Olen tapoihin kangistunut, teen kaikki asiat, mitä vain voi, samassa järjestyksessä ja samassa aikataulussa. Esim. ollessani tallilla töissä, tein kaikki työt aina samassa järjestyksessä. En voinut mennä ratsastamaan ennen kuin karsinat oli siivottu ja käytävät lakaistu. Saan kärsiä näistä tavoistani usein.

7. Ajattelen kaiken aina (Painosanalla AINA) kaksimielisesti.

8. Olen horoskoopiltani kalat, joka kuvaa minua täydellisesti. Haaveileva taivaanrannan maalari..

9. Olen läheisriippuvainen, ehkä sen takia muutinkin vain 200 metrin päähän äidistäni. :D

10. Olen käynyt seitsemällä ratsastusleirillä. Tortolan tallilla, Relanderin ponitallilla, Keiramon tallilla, Mäntsälän Ratsastuskoululla, Mallatin ratsutilalla ja Sailan tallilla, sekä viikonloppu leirillä islanninhevostalli Perlalla.
Sailan talli v.2009
11. Olen valmentautunut ja kisannut vanhalla suomenhevostammalla.

 
12. Lempiruokani on kanawok, varsinkin äidin tekemänä. :D

13. Olen pienestä asti reissannut kesäisin perheeni kanssa asuntovaunulla. Se on ehdottomasti yksi lempiharrastuksistani.

14. Suosikki värini on keltanen!

15. Olen allerginen avokkini kissalle, mutten muille kissoille. Se on mielestäni outoa. :D
16. Olen ollut melkein vuoden opiskelemassa autoalaa.. hetken mielijohde <3

17. Arvostelen aina ihmisiä, mutten pidä siitä jos minua arvostellaan. Takamukset ovat lempi arvostelukohteeni!

18. Rakastan piirtämistä, mutta olen erittäin huono siinä :D

19. Laulan aina! Töissä, vessassa, suihkussa, kotona, autossa, kaupassa, kaikkialla! (Pst. laulan usein myös ratsastaessani)

20. Teen mielelläni käsitöitä, mutten saa niitä ikinä valmiiksi. Minulla on kymmeniä keskeneräisiä töitä..

21. Olen täysi häslä! Jos jotain on mahdollista rikkoa, niin aivan varmasti rikon sen.

22. Olen suuri vinttikoira-fani!

23. Minulla on takapihalla kunnon viljelykset! Porkkanoita, retiisejä, salaattia, mansikoita, papuja, kaikkea mahdollista. Ihmettelen että ovat vielä hengissä.

24. Valehtelisin jos sanoisin että inhoan, joten sanon etten pidä ollenkaan kesästä! Silloin on liian kuuma, ötökät kiusaa, pitää kulkea vähissä vaatteissa koska muuten paistuu, sekä koko ajan pitäisi liikkua ja tehdä kaikkea. :D Kesällä treenaaminenkin on täyttä tuskaa. Talvi on paljon parempi!

25. Puoliväli, jes :D Minulla on kaksi siskoa, toinen on apina ja toinen koira. :D

26. Olen aina haaveillut isoveljestä. Äidin mukaan sitä on vaikea toteuttaa, miksiköhän? :D

27. Olen tehnyt hanttihommia kohta 3 vuotta, aika kuluu nopeasti.

28. Makkarasta pitää ensin kuoria kuoret pois, syödä ne, jonka jälkeen voi makkaran syödä.

29. Olen ainainen ruualla leikkiä.
30. Inhoan ruoanlaittoa, en tiedä miksi hain ravintolakokki kouluun. :D

31. En seuraa lätkää, mutta jos joku kysyy lempijoukkuettani, vastaan Jokerit! (Koska pienenä suosikkihevoseni nimi oli Jokker, joten halusin kannattaa Jokereita! :D)

32. Olen pakkomielteisesti koukussa hevosten sukututkimuksiin. Se on oikeasti erittäin mielenkiintoista sekä koukuttavaa!

33. Olen unohtamisen mestari. Unohdan kaikki asiat, välillä mietin mikäköhän nimeni on.. varhaisdementtia..

34. Minulla on ollut vauvakuume 16-vuotiaasta asti.. Ja tämä on totta!

35. Olen ehkä maailman huonoin kuski! Autostani on puhjennut kaksi kertaa rengas, siitä on kytkin possahtanut, käsijarru on jäänyt jumiin ja nykyisin ei toimi ollenkaan, rikoin takaoven kahvan niin ettei ovea saa auki sisältä päin sekä viimeisenä muttei vähäisimpänä torstaina "Hitler" jätti minut tielle. Ilmeisesti sekään ei jaksa toilailuani. (Huom, minulla on ollut vuoden kortti....)


36. Nauran aina, ja paljon. Ja kaikelle. Koko ajan. Ehkä siitä tunnistaa että olen blondi.

37. Rikoin idiootinkestävästä puhelimestani viikonloppuna näytön. En ole sitä ennen rikkonut ainuttakaan puhelinta. Voi Seppo minkä minulle teit..... :(

38. Minulla on hygieniapassi, jonka sain suoritettua vasta kolmannella yrittämiskerralla.. :D

39. Olen laiska lukemaan kirjoja, MUTTA viime viikonloppuna luin yhden kirjan (tosin vain 200 sivuisen) ja aloitin toista vähän pidempää kirjaa. Olen ylpeä itsestäni..!

40. Facebookissa stalkkaaminen on super kivaa! Varokaa vaan.. :D

41. Lempibiisini on Studio Killers- Jenny.. Kuvittelen laulun kertovan minusta.. Jenny=Jenna melkein sama asia.. :D

42. Olen iskelmäfani.. Kuuntelen paljon, PALJON iskelmää, laulut kuvaavat elämää paremmin kuin technojumputukset.

43. Täytän ensi vuonna 20 vuotta!

44. Kuuntelen tällä hetkellä Neljänsuora- Julia.

45. Haaveilen osallistumisesta Voice of Finlandiin tai Idolssiin, vaikka tiedän etten pärjää :D 

46. En pysty keskittymään moneen asiaan samaa aikaa... 

47. Minulta on murtunut kerran jalka, n. neljä vuotta sitten kun olin 8.luokalla. Sen jälkeen samainen nilkka on nyrjähtänyt miljoona kertaa, odotan innolla kun se uudestaan murtuu.. :D 

48. Minulla on 10 lävistystä. 7 korvissa, kahdessa venytykset (oikea 8mm ja vasen vasta 1mm :() lisäksi minulla on napakoru, huulikoru ja kielikoru. Rakastan lävistyksiä! Olen aikeissa ottaa syksyllä alahuuleenkin korun :)

49. Haaveenani on muuttaa isoon omakotitaloon, jossa olisi pieni talli tai lato, jonne saisi muutaman kaakin. Ja muitakin elukoita, lampaita, lehmiä, kanoja.. Jos pystyisi maalaistöillä elättämään itsensä, se olisi huippua!

50. Viimeinen, mielestäni tämä 50 faktaa minusta oli todella mukava ja mielenkiintoinen tehtävä. Vain muutaman kerran jouduin miettimään, että mitäköhän kirjoittaisin. Eiköhän tässä tulleet ne tärkeimmät.

Toivottavasti jaksoitte lukea loppuun!
Kirjoittelen taas kun on jotain aihetta. :)

3 kommenttia:

  1. hei satutko muistamaan, et kuka toi eka heppa tossa sailan tallin kuvassa on ? :D jäi häiritsemään...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No varmaa nimeä on kyllä muista mutta Lepakkomieheks sitä kutsuttiin :D Ainakin meidän keskuudessa :D

      Poista